close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שייט בהולנד אמריקה – חוויה של פעם בחיים

מערכת שורשיט חשוון, תשעט28/10/2018

עולם התיירות לא מפסיק להשתכלל ולהשתדרג, ואחד התחומים שמיטיבים להדגים את המגמה הזו הוא אוניות הנופש

תגיות:
עולם התיירות לא מפסיק להשתכלל ולהשתדרג, ואחד התחומים שמיטיבים להדגים את המגמה הזו הוא אוניות הנופש. קרוזים הם לא דבר חדש כמובן – כבר לפני כ-30 שנה שודרה בטלוויזיה, בערוץ היחיד שהיה אז, הסדרה "ספינת האהבה" שתיארה הפלגות בין איים אקזוטיים וסיפורים משעשעים של נופשים ושל אנשי צוות – אבל בשנים האחרונות ההפלגות הן ברמה גבוהה בהרבה. בפרט כך הדבר כשמפליגים עם הולנד אמריקה, החברה המובילה בתחום בארה"ב.

אוניות יוקרתיות
שייט בהולנד אמריקה הוא תמיד הפלגה באוניה מעוצבת ויוקרתית, כזו שבכל פרט ופרט בה הושקעו תשומת לב רבה ומשאבים נוספים. החדרים מרווחים מאוד, הסוויטות רחבות ידיים במיוחד ומפוארות וכמובן שגם כל המרחבים המשותפים הם מהיפים ביותר בתחום, ובעצם לא רק בתחום אוניות הנופש אלא באופן כללי בתחום התיירות.

ניסיון עשיר
סיבה נוספת לכך שכל שייט בהולנד אמריקה הוא לא רק הבטחה לתענוג עילאי אלא גם מימוש בפועל של ההבטחה היא הניסיון הרב של החברה. החברה פועלת מזה כמעט 150 שנה (החברה הוקמה ב-1873!) כשמאז 1989 היא מתמקדת בהפלגות נופש (עד לאותה שנה החברה קיימה גם קווי נוסעים, גם קווי הובלות מטען וגם הפלגות נופש). באופן טבעי לאורך השנים הצטבר בחברה ידע רחב היקף במיוחד אודות ההעדפות של הנופשים, המסלולים המלהיבים ביותר, האטרקציות בכל נקודה אליה מגיעות האוניות המרשימות ועוד.

חוויה קולינרית מגוונת
בכל אוניה של הולנד אמריקה תמצאו כמה וכמה (וכמה וכמה...) מסעדות, במגוון רחב של טעמים. בהתאם תוכלו לבחור לאורך ההפלגה בין ארוחות אסיאתיות ייחודיות, מיטב מטעמי המטבח האיטלקי, מנות מקסיקניות מעולות ועוד ועוד אפשרויות.

שייט בהולנד אמריקה – לאן תרצו להגיע?
שייט בהולנד אמריקה מקנה לכם אפשרות לבחור מתוך מגוון רחב של יעדים. בכל שנה נערכות כ-500 הפלגות עם האוניות המפוארות השונות שמרכיבות את הצי של החברה, כשבין השאר תוכלו להפליג למקסיקו, לאיים הקריביים, לאלסקה, ליעדים שונים באירופה, ליעדים שונים באסיה וגם אל ניו זילנד ואוסטרליה תוכלו להגיע עם הולנד אמריקה. דוגמה להפלגה היא מסלול בן 7 ימים שכולל את הים האדריאטי, את קורפו וסיורים ברומא, ונציה, דוברובניק וספליט. ההפלגות יוצאות מיעדים שונים ובהם פורט לודרדייל שבפלורידה, בוסטון שבצפון ארה"ב, אמסטרדם, קופנהגן, דובר שבאנגליה, ברצלונה ועוד.

אפשרויות הבילוי הנרחבות
גם מבחינת אפשרויות הבילוי על הספינה, שייט בהולנד אמריקה הוא הזדמנות מצוינת לחוות הכל מהכל: טיפולים מגוונים בספא מושקע, ביקור בחדר כושר כדי לשמור על שגרת אימונים (ולהוריד את כל הקלוריות מארוחות הפאר...), שיעורי יוגה, בריכות שחייה, סדנאות בישול ועוד. עוד בילויים מתרחשים כמובן במסגרת הירידות לחופים השונים. במרבית המקרים תוכלו לבחור מבין מספר אפשרויות בהתאם להעדפות שלכם (טיול רגוע, טיול מאתגר, שופינג, טיול בחיק הטבע וכו').
המשווקת הרשמית של ההפלגות של הולנד אמריקה היא Classic Travel.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה